Jaki rodzaj kalendarza wybrać dla swojej firmy

Marzec 22, 2020

Każdy przedsiębiorca doskonale wie, że kalendarze firmowe to jedna z najlepszych form reklamy dla firmy. Można je sprezentować klientom, pracownikom lub partnerom biznesowym przy wielu okazjach. Dzięki temu, że można z nich korzystać przez cały rok zapewniamy naszej firmie długofalową reklamę. Druk kalendarzy nie jest drogi, dzięki czemu za niewielką kwotę możemy uzyskać doskonały nośnik reklamy. Niestety niewiele osób myśli o tym co, gdy ważność naszego kalendarza się kończy. W dobie kryzysu ekologicznego warto rozważyć dodatkowe aspekty związane z produkcją materiałów reklamowych.

Oto kilka pomysłów co możemy zrobić z kalendarzem reklamowych po zakończeniu jego ważności:

  •         Papierowe ozdoby – doskonały pomysł dla osób posiadających dzieci. Wspólne tworzenie ozdób choinkowych, origami lub dekoracji do mieszkania wprowadzi doskonałą atmosferę oraz pomoże w nawiązaniu głębszych relacji
  •         Zakładki do książek – kalendarze trójdzielne lub jednodzielne wykonane są zazwyczaj z twardego materiału i posiadają nadruk ciekawych zdjęć lub grafik. Pocięte na mniejsze części doskonale sprawdzą się jako zakładki do książek
  •         Kartki do notowania lub rysowania – większe kalendarze ścienne posiadają spore kartki. Po zakończonym miesiącu można je wyrwać i zbierać, a następnie na odwrocie wykonywać codzienne notatki lub przekazać dzieciom do rysowania prac plastycznych
  •         Pudełka – w kartonowej części, która zazwyczaj jest podstawą kalendarzy ściennych można w łatwy sposób wykonać pudełka. Możemy je wykorzystać do przechowywania drobnych rzeczy, rachunków czy dokumentów
  •         Puzzle – ciekawe grafiki i zdjęcia, które znajdują się na kalendarzach reklamowych możemy pociąć na mniejsze części, a następnie układać w całość. Na pewno docenią ten pomysł wszystkie dzieci
  •         Lista zakupów – nie potrzebujemy do tego nowej kartki. Dlatego doskonale w tym celu sprawdzą się kartki wyrwane ze starego kalendarza.

Pomysłów na wykorzystanie kalendarza firmowego jest wiele. Wystarczy odrobina kreatywności, aby dać mu drugie życie jednocześnie wpisując się w styl no waste. Po pewnym czasie od przekazania klientowi naszego kalendarza reklamowego możemy wysłać do niego informację w jaki sposób może wykorzystać go w momencie kiedy zakończy jego używanie. W ten sposób jednocześnie przypomnimy klientowi o naszych usługach lub produktach oraz zapewnimy firmie profesjonalny wizerunek. Takie działania na pewno zdobędą szacunek oraz uznanie klientów. 

Więcej o druku kalendarzy tutaj.

 

Brak komentarzy

Możliwość komentowania jest wyłączona.