Jak wydrukować kalendarze?

Styczeń 31, 2017

Reklama dźwignią handlu. Będzie jednak znacznie skuteczniejsza jeśli oprócz promowania firmy czy produktu, będzie stanowiła wartość dodaną dla potencjalnego klienta. Najlepiej sprawdzą się wszystkie funkcjonalne rozwiązania, przy których logo czy oferta pojawiają się niejako przypadkiem. Uniwersalnym elementem, który znajduje się w każdym domu i biurze jest kalendarz.

Z pozoru niepozorny spis dat, świąt czy imienin, a w rzeczywistości potężne narzędzie do tego, by zaistnieć w świadomości odbiorców. Obok logo możemy tam umieścić informacje o promocjach, dniu otwartym w dziale HR czy firmowym dniu dziecka, a tym samym wzmacniać swój employer branding oraz pracować nad zaufaniem klientów. Szczególnie, że ludzie lubią darmowe gadżety i często dla oszczędzenia pieniędzy wieszają nad biurkiem czy w korytarzu kalendarze przywiezione z konferencji, promocji produktu w galerii handlowej czy otrzymane od partnerów biznesowych.

Do wyboru do koloru, czyli wydajny i tani druk kalendarzy

Druk kalendarzy rozpoczyna się od projektu oraz wyboru odpowiedniej formy. Firmy transportowe upodobały sobie modele listkowe, korporacje jednodzielne lub trójdzielne, a mniejsze przedsiębiorstwa często proponują swoim klientom bardziej artystyczne i spersonalizowane produkty plakatowe lub spiralowe.

Kolejny etap to druk kalendarzy. Często wymaga on przygotowania odpowiednich matryc czy maszyn do tłoczenia wzorów. Z tego względu obowiązuje zasada, że im więcej, tym taniej. W drukarniach lepiej zamówić duże ilości i potem dystrybuować je klientom. Obecnie posiadają one bardzo nowoczesny sprzęt, który pozwala na osiągnięcie profesjonalnej jakości oraz doskonałej ostrości i głębi barw obrazu.

Podstawą dobrego gadżetu reklamowego są więc doskonałe i przyciągające uwagę zdjęcia lub też nietuzinkowe grafiki. Pobudzają one wyobraźnie oraz wzbudzają emocje.

Druk kalendarzy to zwykle proces, który trwa kilka dni. Poszczególne elementy muszą być wydrukowane, docięte oraz złożone w całość. Z tego względu lepiej zamówić je na tydzień przed firmowym wydarzeniem, targami czy innym eventem, na którym będziemy je rozdawać.

Brak komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *