Jak duży nakład kalendarzy reklamowych zamówić?

Czerwiec 28, 2017

Druk kalendarzy reklamowych cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem od wielu lat. Nie ma w tym nic dziwnego, bo kalendarze są w zasadzie od zawsze świetnym gadżetem reklamowym. Są praktyczne i funkcjonalne, co cenią sobie klienci, a jednocześnie budują pozytywny wizerunek danej firmy. Przy tym nie są też najdroższe.

Wybór na rynku kalendarzy reklamowych jest spory, a więc każda firma może bez większego problemu znaleźć kalendarz dopasowany do swoich potrzeb. Jakie kalendarze warto wybrać i jak duży nakład zamówić. To w dużej mierze kwestia indywidualna i uzależniona od wielkości firmy, jej strategii marketingowej oraz oczywiście od budżetu przeznaczonego na ten cel. Wprawdzie im większy nakład, tym inwestycja jest bardziej opłacalna, ale nie każda firmę stać na wydatek rzędu kilku czy kilkunastu tysięcy złotych. Poza tym mniejsze firmy nie potrzebują dużej ilości kalendarzy z uwagi na analogicznie mniejszą liczbę klientów.

Najtańsze z uwagi na niewielki rozmiar są kalendarze listkowe. W tym przypadku kilkanaście tysięcy sztuk to stosunkowo niewielki koszt Przy tym warto pamiętać, że już taki niewielki gadżet reklamowy wpływa pozytywnie na wizerunek danej firmy. Droższe są oczywiście kalendarze ścienne – jednodzielne, trójdzielne czy planszowe. W tym przypadku koszt jednostkowy wynosi już kilka lub kilkanaście złotych. Wiele firm decyduje się więc na zamówienie tylko kilkuset sztuk takich kalendarzy, dla wybranych klientów.

Poza tym od lat sporym zainteresowaniem cieszą się niezmiennie kalendarze książkowe w formacie dziennym lub tygodniowym. W tym przypadku można zamówić już 10 sztuk kalendarza. To świetne rozwiązanie dla mniejszych firm. Taki kalendarz można rozdać najważniejszym czy najhojniejszym klientom, bo koszt jednostkowy druku kalendarza książkowego nie jest mały.

Nakład kalendarzy reklamowych to więc w dużej mierze kwestia indywidualna. Wiele zależy od wielkości firmy, rodzaju wybranych kalendarzy i przeznaczonego na ten cel budżetu. Decyzja należy do właściciela.

Brak komentarzy

Możliwość komentowania jest wyłączona.